mahlamahla، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شوشو جون

خاطرات کودکی مامان مهلا

1392/6/22 21:49
نویسنده : مامان مهلا
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان از امروز تصمیم گرفتم خاطرات کودکی خودمو واسه دخترم بنویسم تا فردا ها (آینده)روزگار خودشو باروزگار من مقایسه کنه و واسه نداشته هایش غمگین و واسه داشته هاش مغرور نشه

البته باید گفت به به طرز رفتار خودم هم مربوط میشه من سعی من کنم رفتار درستی داشته باشم ولی خب آدمیزاد دیگه نمیشه گفت یه کلامه حرف از امروز تا فرداش تغیر میکنه

به امید فردایی زیبا برای اسطوره زندگیم مهلا خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محیا
23 شهریور 92 0:23
salam khobi mahla jon man chand rozi azat kochiktaram baham dost mishi moafeghe linki?
نازی
23 شهریور 92 11:55
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شوشو جون می باشد