mahlamahla، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شوشو جون

مهلا در آتلیه

1392/5/13 22:46
نویسنده : مامان مهلا
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

فک می کنم الان دو سه هفته ای هست که آپ نکردم دیگه نزدیک عید فطر شدیم و مهلا هم درگیر کارهای خودش بود(اونم چه کارایی)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روز 31  بردمش آتلیه امروز عکساش حاضر شده چندتا شونو براتون می زارم

حتما نظر تونو بگید آخه واسه تولدش دوباره همون آتلیه وقت گرفتم

 

مهلا

مهلا

مهلا

مهلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 19:08
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 14:50
جوجوی شما خودش ناز نازه..عکاسی هنر خاصی نکرده ...خدا حفظش کنه عکسهای زیبایی است عزیزم...هر عکاسی هم بره عکساش زیبا میشه
آسمونی ها
11 شهریور 92 17:46
عزیزم نی نی تون خیلی نازه ماشالله. ولی کار عکاس تون حرفه ای نیست. به نظرم ببرش عکاسی مردمک(گرگان) اونجا عکاسی حرفه ای میگیره از مهلا ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شوشو جون می باشد